środa, 22 maja 2013

WDS 18.05.2013



W piatek 17.05. 2013 Magda Olech, Paulina Przybysz ( moja prawa reka... ) i ja wyruszylysmy pelne emocji do Budapesztu na wystawe swiatowa.
Chlopcy GOT TO B SNOOP DOG aka AUDI oraz JACKPOT Simpatica PS aka FRED oraz JAMAJKA SUN aka Jamajeczka , Babciunia jada oczywiscie z nami podbijac swiat.
Pogoda nam dopisala , podroz z przerwami na relax minela szybko.
Hotel  w Budapeszcie okazal sie przytulny i po  wieczornym spacerze zmeczone poszlysmy spac ,ciekawe co przyniesie nam  tak wazny dla nas dzien  nastepny.
Pobudka 5.45 kapiel, spacer sniadanko i wyruszamy na wystawe pelne oczekiwan...
Pogoda piekna slonecznie , niebo bez chmurne, zaledwie kilka kilometrow dzieli nas od miejsca wystawy. Piekny teren wsrod zieleni ,przestronnie hale ,jasne, duze ringi, az milo ...
Spotykamy znanych hodowcow  z Wloch , Niemiec , Rosji , Australi, Wegier, Czech...Serbi
Emocje wzrastaja , pierwszy do oceny z Paulinka wchodzi Audi, kilkanascie psow na ringu, a ja rozdygotana mam filmowac sedziowanie, drzaca podtrzymuje reke druga reka , bo nie moglam sie opanowac.
Audi oceniany jako pierwszy szczesliwie zostaje na ringu do nastepnych eliminacji , caly czas mam nadzieje,ze nie odpadnie zbyt wczesnie.Sedzia puszcza stawke w ruch Audi biega dynamicznie i narzuca doskonale tempo, powoli stawka maleje, na ringu zostaja 4 psy jestesmy w czolowce udalo sie  sukces AUDI 4 lokatowy :)
Nastepna konkurencja i tym razem Magda wchodzi na ring  z  FREDEM i tym razem szczescie nam dopisuje nasz pies rowniez sie podoba , pieknie biega jedynie ze staniem wydziwia, ale sedzia widzial wystarczajaco wczesniej i FRED schodzi z 3 lokata. Jestem szczesliwa dzwonie do  domu pochwalic sie sukcesami.
Czekamy jeszcze na konkurencje Jamajki ktora byla oceniana w klasie uzytkowej
i tu kolejny sukces Jamajeczka  staje na 3 lokacie .
Super mamy 3 psy w  swiatowej czolowce  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz